اخبار

با ورود میز و سندو به سالن برای بخش میز تی وی بخش اول اسمکدان شروع میشه.میز میخواد مهمانان برنامه رو معرفی کنه که مردم خواهان سندو  میشند و میز میگه مگه نمیبینید سندو کنار رینگ حاضر هست.بعدش رینز و دنی رو به عنوان مهمانان برنامه معرفی میکنه.ولی رینز یهو میادو یه پانچ به میز میزنه و با دنی درون رینگ تنها میشه.بعدش به دنی میگه تو فکرکردی میتونی موقعیت من رو تصاحب کنی.من واقعا برنده رمبل شدم و حقم هست که در رسل مقابل لزنر برای تایتل مسابقه بدم و به زودی قهرمان خواهم شد.قراره منو تو در فست لین برای انتخاب شدن مسابقه بدیم اما من میگم همینجاو همین الان مسابقه بدیم.

دو استار رینگ رو برای مسابقه پاک سازی میکنند که رولینز وارد سالن میشه.ست میگه هر دوی شما در توهم هستید.میدونید که اصلا کارتون تا حالا اصولی نبوده.من داشتم دنیل رو پین میکردم که این رینز امد و دخالت کرد.رینز یه ادم ترسو هست  که از مسابقه دادن با من میترسه.البته منم جای رینز بودم میترسیدم.

چون من به تنهایی هیئت مدیره رو برگردوندم و همچنین براک لزنر رو مصدوم کردم.

مهم نیست در فست لین و رسل چی میشه مهم  اینه که اینده در دستان من هست.اما تو دنی.هیئت مدیره خواستن که در مین اونت امشب  تو مقابل من و جی و جی مسابقه بدی.

در پشت صحنه میز بابت رفتار رینز عصبانی هست و او را برای یک مسابقه در اسمکدان امشب چلنج میکنه.

داستها مقابل زیگلر و رایبک

رایبک با اجرای موسکل باستر روی گلداشت موفق به پین کردن حریف شد.

اکسل برای پرومو به رینگ میادو میگه من در رمبل حذف نشدم و لایق این هستم که در رسل برای تایتل مسابقه بدم.او از مردم میخواد تا در محیط نت برای طرفداری از او وارد بحث بشند.

امبروزمقابل اکسل

امبروز با اجرای فینیشرش موفق به کاور کردن اکسل شد.

بعد از مسابقه برت بابت چلنج شدن توسط امبروز توضیح میده و میگه تو لایق این مسابقه نیستی.

فندنگو مقابل ادام رز

فندنگو با اجرای فینیشرش موفق به شکست ادام رز شد.

در پشت صحنه میز با رینز بابت مسابقه امشبشون رجر خوانی میکنه.

رینز مقابل میز

رینز با اجرای پانچ و سپش زدن اسپیر به حریف برنده مسابقه شد.

روسف مقابل روون

روون مقابل سابمیشن روسف تسلیم شد تا روسف همچنان پیروز مسابقاتش باشه.

در پشت صحنه پیج برای خواهران بلا رجز خوانی میکنه.

پیج مقابل فاکس

پیج با زدن پی تی او به حریف برنده مسابقه شد.

در پشت صحنه تگ تیم اوسوزو تایسون کیدو سزارو همراه همسرانشون راجب همراهی همسرشون با خودشون بحث میکنند.

بریی وایت راجب ذهنیات خودش بازم حرف میزنه.

رولینز و جی و جی مقابل دنیل براین

 براین با اجرای یس لاک روی مرکوری و تسلیم شدن حریف برنده مسابقه شد

بعد از مسابقه کین به براین حمله کرد و به او چوکسلم زد.ست گفت خیلی باحال بود و یکی دیگه.کین یه چوکسلم دیگه به دنی زد و اخرشم رولینز روی دنی فینیشر زد و با جشن هیلها اسمکدان به اتمام رسید.

 
 
 
 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393برچسب:, | 18:27 | نويسنده : #amh# |